UNDERBAR DAG IDAG :)

2009-10-07 - 00:14:39
hallo everyone. hoppas allt är bra med er? hos mej är det bara fint tack.

idag har ja vart i skolan, försov mej en halvtimme. hade rätt chilldag idag
i skolan lungt som fan. sen åkte ja hem käka prata lite me mammsen :D
sen åkte ja hem till cicci och robin va där en stund och tjöta lite :)
sen gick ja hem till min gullunge emelie satt där och tjöta lite.
efter att vi käka och lite sådär så åkte vi och kolla på en bil till min gos
han köpte en saab 9000 svart riktigt fin och fräch faktiskt. sen åkte vi tillbaks
till emlie och dom tog några bärs. ja och min babe bara låg och gosa i soffan
och myste en massa. saknat honom så enormt mycket. vi kan sluta prata
ett tag men sen så blir det  vi två ändå min underbara gos :D like you! ♥

ne nu ska ja gå och ta mej en cigg och prata med min gos i tel.
bloggar imorgon om ja orkar och har tid. luuuve ya everyone! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0