28/09-09

2009-09-28 - 21:23:27

http://www.youtube.com/watch?v=_pj5MLZEYIM

Jon Sindenius
så jävla skön röst.. ryser när jag hör
honom sjunga. ni missar verkligen ingenting.
herregud så härligt röst och dialekt hehe så söt är han :)



idag var jag i skolan. sen kom cicci och robin och hämta mej så åkte vi
till uddevalla till mitt ex mormor och morfar robins med förstås hehe. :)
sen satt vi där och kolla på när robin jobba hehe. sen åkte vi hem mot
trollhättan, och vi vart så sugena på donken så vi åkte in och käka där,
sen så åkte vi hem till mej och käka lite mat och lite bullar mums hehe ;)
sen blev det idol och nu hollywoodfruar. tänkte ta och röka på pausen.
sen blir det lungt ta och lägga mej ganska trött. ska gör ett schema också
som jag ska ta hand om på torsdag för några stycken i IV hehe :) hoppas
det går bra iallafall hehe. ne nu ska ja gå ut och ta mej en cigg sen sova.
bloggar mer imorgon. godnatt alla goa och rara söta gullugnar. <3


PS: kändes lite jobbigt när vi kom upp till mormor och morfar där.
alla minnen mellan mej och jimmy kom upp och det vart otroligt
jobbigt! men men livet går vidare. men det finns sina anledningar
varför jag inte kan glömma honom också och ja det vet vi båda... ♥
Postat av: Jessica

finns alltid här <3 älskar dig <3

läs och kommentera min :)

2009-09-30 - 01:32:03
URL: http://jessicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0