luuve yaa <3

2009-09-06 - 20:32:49

ÄLSKAR DEJ VEDAT MEHMETI.  <3

jag saknar dina historier om kvällarna.
jag saknar dina smekningar.
hur du försiktigt drog din hand gemon mitt hår.
jag älskar att se på dig,
speciellt när du har ditt underbara leende på dina läppar.
du gör mig så otroligt glad hela tiden
ditt sätt att kyssa mig gör mig knäsvag.
du har dom vackraste ögonen jag sett,
det är som att kolla på en stjärnklar himmel om natten.
du lyser upp nätterna och dom dåliga dagarna med din kärlek.
så fort vi skilda vägar ska gå, så börjar jag sakna dig.
du är i mina tankar dag in '&. dag ut.
att se dig glad, gör mig till den gladaste människan på jorden.
jag saknar dina mjuka läppar så fort vi går från varandra.
så fort jag är med dig så slår mitt hjärta tusen gånger
så snabbare. kommer alltid älska dej.
du är helt oförglömlig. kommer aldrig glömma dej.
sån fin person och ditt hjärta är verkligen gjort av guld!
tänk om alla killar kunde va som dej.
du är verkligen den underbaraste killen som finns
på denna jord och i mitt liv. kommer aldrig
släppa taget om dej baby. finns så mycket mer
att skriva men får inte ut det, BIG LUVE.
ÄLSKAR DEJ VEDAT AV HELA MITT HJÄRTA! ♥

är det konstigt att jag älskar dig så som jag gör?
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0