MIN OCH CICCI'S DAG :)<3

2009-09-27 - 19:46:27
hallo hallo alla goda och glada :) hoppas allt är bra med er. för mej är det underbart bra!
sitter hemma hos min goa underbara cicci och ska mysa med henne. våran dag har sett ut såhär.
för det första. vakna runt 2 ungerfär och hade 14missade samtal från cicci haha och typ 4-5sms
från henne. haha men hon fick väckt mig iallafall vilket vart väldigt bra hehe. sen hoppa ja in i
duschen och efeter det tog jag och fixa till mej :) sen mötte jag upp min underbara puddingen cicci
i stan. drog oss till strandgatan tog oss en fika. ja tog bara en varm chocklad och hon tog bärpaj med
vaniljsås. :) sen satt vi och tjötta lite skit thihi så go är hon hehe. såg en massa trevligt folk hahahaha.
om man ska träffa sin kärlek ska man gå till strandgatan killar/tjejer spelar ingen roll. vi såg ett mysigt par
idag två killar som vad djupt förälskade hahah eller vad säger du cicci hahahahaha .......   fyfan hahaha.
sen gick vi till torgkiosken köpte dricka och tuggummi mums :) vänta på bussen det vart verkligen gör
kallt fy... sen tog vi bussen hem till min gamla gammla svärmor som jag saknat enormt mycket usch
(JOBBIGT, du vet vad jag menar cicci)  :( !

sen vad vi där hämta lillplutten emilia, stod där och prata med ex svärmor och magnus :) sen kom mitt ex
och prata lite bara..  sen åkte vi till jätten, köpte lite smått '&. gott { chips, dricka & digistivkex med chocklad
mums eller vad säger du cicci hehe  } sen körde magnus hem oss. vi sprang upp packa upp lite grejer sen
sprang ner och rökte (Y);)  nu sitter vi hemma hos cicci och hennes kille robin :) vi har planerat en massa roliga
grejer. dom flyttar nästa vecka och då ska ja och cicci inreda verkligen precis allt allt hehe och robin den fisen
får inte bestämma nått så det så  ( hehe eller kanske om han är snäll haha ) ...  ne så nästa veckar blir det
inredning och umgås med min goa underbara söta älskling cicci! ♥ ni får veta mer och se bilder mer på det nästa
vecka lovar hehe. åhh längtar som in i helvete heheh. kanske köper lite nytt och sådär. mamma kanske ska hänga med och hjälpa till ska prata med henne cicci tyckte det lät som en bra idé också hehe.
ne nu ska ja och älsklingen kolla på film och mysa hehe. eller hur cicci ;) käka lite smått och gott hehe.
så underbar är du. förlovning för vår del snart skit glad :D hahaha. ne bloggar senare om jag orkar....
puss puss älskar er allihop där ute. mäst cicci thihih......



älskar er. emilia min gullunge '&. mamma cicci min gulliga tant hehe. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0