rubrik? :)

2009-09-02 - 17:11:36
hallo allihop :) hoppas allt är bra med er. idag har ja vart i skolan trött som fan, mår inte alls
bra :S känner mej helt häning och orkar inte göra ett piss. det är vädret som spökar. skolan
gick bra. ja och tiina girl gick till matsalen förut och garva så vi höll på att ramla av stolarna
hahaha. har inte gått på nån bättre skola än nisse hehe " eller inte ;) haha. "  när ja kom 
hem från skolan gick ja och vila mej med en gång va dödstrött och häning. sen väckte mamma
mej och sa att det va mat så käka lite sen gick ja och la mej igen. sen prata ja med tiina om
hon kunde åka köpa cigg till mej det är viktigt får panik om ja inte har cigg eftersom hon ändå
va ute så kunde hon köpa med sej till mej så slapp ja gå ut i detta jävla väder!! idag ser min
dag ut såhär. 1 tänkte fixa ordning lite i mitt rum rensa och sådär har ju gjort om i mitt rum lite
nu när syrran flyttat hemifrån :(  2 träffa angelica. 3 dricka tee med tiiina girl, izoo '&.  hassan.
hehe izo kan vi inte dricka tee senare då. så sa ja de men ni kan väl dricka själva eller? nej de
va så mysigt igår. okeej men säg bara som det är att ni vill ha med mej för att ni vet att ja får
er att skratta. får alltid allt och alla att skratta och det tycker ja är bra för då vet ja att ja får
männsikor att må bra istället för att vara negativ och emot allt hela tiden. var glad och positiv
och dölj allt det som hänt eller det dåliga bakom din andra mask och va go mot dina vänner
gör så att dom ler och mår bra när dom är med dej :) och det är precis det ja får alla människor
att göra LEE!! :D  .. nog om det.

i fredags va ja hemma och lite över allt drack lite med angelica.
sen i lördags va ja på fest där ja fick ta hand om 4st som spydde inte kul, lovar er :/ fick spy
på hela mej och min jacka och det vart verkligen inte kul. men tog hand om 3st sen och sen 1.
men det hindra inte mej för att dricka. drack och tog hand om dessa stackars människor :) men
så snäll som ja är så bryr ja mej om allt och alla människor så länge mina vänner mår bra så
mår ja bra. sen skiter ja i mej själv bara ja vet att mina vänner mår bra så mår jag bra. men
sen är det ju det vad får ja tillbaks skit. hjälper alla mina vänner men tillbaks får jag bara skit.
men ändå så är dumma sandra där igen och ställer upp är för snäll helt enkel. men sån är jag
sen vad folk tycker och tänker skiter jag i. för är för snäll även fast jag inte borde vara det
mot vissa folk, men som sakt bryr mej om alla för mycket och ja tycker det är bra men ändå inte.


aja nog om det nu :) ska fixa till mitt rum lite nu gosa lite med min kissemiss först :)
kanske bloggar senare om jag orkar. puss puss alla busar hehe. BIG LUVE <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0