07.04.2010.

2010-04-07 - 08:19:38
godmorgon alla pigga och glada :) idag vakna jag klockan 06.00 p.g.a. att
min kära pojkvän gick upp då. han börja ju sin första dag idag på jobbet så hoppas
det går bra vilket det säkert gör hehe. kan inte somna om igen har försökt men
det går verkligen inte. nu när man har lov från skolan och tänker att guuud va skönt
att få sova ut så är de ju typiskt att ja inte får de hehe men men, snart sommarlov,
de är la bara till att hålla ut thihi :) idag ser min dag ut såhär.

[] städa här hemma
[] duscha
[] fixa mej
[] göra tee
[] ta de lugnt
[] möta nathalie :)
[] ringa tiiiinaa, babe ♥
[] laga mat till älsk ♥
[] vänta in älsk ♥
[] kolla på ' Jerry Springer '  VIKTIGT!!!
[] åka hem till morsan '&. farsan
[] åka hem och kolla ' Andra Avenyn ' de klart! :)
[] lägga mej hehe :)

såhär ser min dag ut idag på ett ungefär hinner nog göra lite mer än så men aah.
ska skriva ner lite vad som behövs handla till andra lägenheten och kolla lite på nätet
som på jysk och sådär :) ne nu ska ja ta mej en cigg och sen kolla Jerry Springer. :)
pusspuss min sötnosar, bloggar mer senare om ja hinner hehe. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0