08.04.2010.

2010-04-08 - 10:25:03
godmorgon sweethearts. har inte sovit nånting inatt. har kallsvettats,
mått illa, och min jävla migrän som tar dö på mej! nu ska ja ta och
börja städa undan lite här hemma och sen ta mej en dusch och sen
gå ner och börja tvätta. älskling är på jobbet slutar klockan 5 då blir
det in till trollhättan och äta middag med familjen. sen åker älsk med
pappa till verkstaden och greja med bilar och jag och min ängel tina
ska åka och ta en fika plus att ja ska visa henne vart vi ska bo sen :)

nu är det exakt en vecka kvar tills vi flyttar, har inte gjort något alls
roligt på lovet förutom att ja tagit en fika med mina ängel tina som
kändes hur bra som helst! annars så har ja inte gjort något vill ju
bara att tiden ska gå så vi kan börja flytta hehe, skulle nog ni med
gjort :) så det blir en mysdag idag d.v.s. ne nu ska ja ta och börja
så ja kommer någon vart med städ och tvätt och den biten. smoke
here i come thihi :) är lite busig av mej " ganska bra humor c(: "


dagens planering, MEN den kan alltid förändras! :
)



[x] take a smoke
[x] städa
[x] duscha
[x] gå ner och börja tvätta :(
[x] ta det lugnt
[x åka till thn/eller vänta på älsk ' beror på klockan ' ♥
[x] äta middag med familjen ♥
[x] fika med min underbara ängel tina '&. visa vart ja och älsk ska flytta ♥ :)
[x] umgås med tina c(:
[x] vara hemma med mammsen och pappsen ♥
[x] åka hem till vbg
[x] kolla tv/nätet
[] lägga mej

så ser dagen ut, MEN den kan ändras också ;)  puss puss så länge ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0