blandat . .

2010-04-05 - 18:32:00
hallo allihopa. förlåt för att ja inte har skrivit på länge men har faktiskt inte orkat
eller tänkt på det sorriie.  och ja ni har missat en massa grejer i mitt liv under dessa
4-5 månader. ja och min underbara pojkvän ska flytta ihop till skoftebyn " rikemans
område thihi " den 15 april ska bli så super kul, längtar otroligt mycket ni anar inte . . .
kan inte hitta en underbara kille. han gör verkligen allt för mej, flyttar 15 mil för min skull,
han flyttar från vbg till ett rikemansområde för min skull, han ska betala hela mitt körkort
för min skull ska få våran saab så han köper en annan bil kan inte hitta en bättre pojkvän
som gör allt för en . . min baby'boy :)  nu kommer det bli mycket bättre när vi flyttar från
vbg, kommer närmare min familj, plugget, och mina underbara änglar, tiiiina '&. eda mina
goingar. ♥  

fyller år snart också hehe, tänkte att den dagen ja fyller år ta ut några polare och käka
och ta några drinkar på krogen. sen på kvällen åka hem till mitt nya hem och dricka där
och ha skoj , men enbart mina närmaste sen får älsk va fyllechaffis om de ska va så hehe.
får se vad för kul som händer och sker. för helgen därpå så ska släkten komma hem till
mamma och pappa och då får ja åka dit och fira min födelsedag då blir de ju fest där
och sen nästa veckan igen kanske de blir åhlandsbåten me like :D:D ne får se vad som
blir och icke blir beror helt och hållet på. en sak ja vet är att ja ska stor shoppa till mej och
älsk, och sen köpa en massa nya grejer till den nya lägenheten jippi, lääääängtar! :(


ha de var lite om detta. bloggar mer imorgon om ja kommer ihåg det hehe.  puss och kram <3
PS: miss ma girls. tina and eda BIG LOVE girls. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0