godmorgon.

2010-04-06 - 11:44:26
godmorgon alla sötnosar. har precis ätit upp min frukost är propp
mätt. nu dricker ja mitt goa tee och ska ta mej en cigg. älsk är iväg på
lite ärende. så idag blir de en ganska lugn dag med lite plock och lämna
pengar till mamma sen hem igen och städa lite, imorgon börjar ju älsk
att jobba så får umgås massor med han idag och mysa för sen kommer
vi inte träffas lika mycket. :( men men de är så livet är vettu. igår va
ja och sökte jobb på syrrans jobb SIBYLLA haha. ja, ja vet sibylla tänker
ni men jobb är alltid jobb och pengar är alltid pengar. man behöver två
inkomster när man bor i så dyr lägenhet " rikemans " eller aah behöver
och behöver vi kommer ju lägga undan mina pengar ifall ja får jobbet.

nu är det bara 9dagar kvar sen flyttar vi guud va ja längtar skiter i hela
lovet haha :) sen blir det maj då fyller massa år, farmor, jag, några polare
m.m. ja fyller år den 18maj det är på en tisdag tänkte gå ut och käka något
gott och ta någon drink med mina närmaste, för sen på helgen kommer mina
släktingar och då måste ja ju givetvis vara där :)  så måste va med dom den
dagen ja fyller år.  sen när alla firat mej så ska ja och älsk åka själva antingen
till gbg, ua, thn, ullared, eller ikea. då ska vi shoppa massa kläder till oss och
grejer till läghenheten men gbg blir de nog och sen ikea för köpa grejer till
lägenheten :)  så ni kan väl förstå att ja lägntar otroligt mycket hehe :)

ne nu ska ja ta och röka, hörs senare hehe :) puss och kram ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0